Uprzejmie informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami serwisowymi, od soboty (27.06) od godziny 8.00 do niedzieli (28.06) do godziny 20:00 - systemy Platforma oraz ePromak+ będą niedostępne....
Informujemy, że z uwagi na przejściowe problemy techniczne, występuje całkowity brak możliwości składania zleceń na akcje spółki Braster S.A. (ISIN PLBRST00014)....
Uprzejmie informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami konserwacyjnymi, w poniedziałek (25.05), w godzinach 21.00 – 22.00 mogą wystąpić problemy z logowaniem do systemu ePromak+....
Uprzejmie informujemy, że do końca dnia 22 czerwca 2015 r. DI Xelion przyjmuje zlecenia na poniższe instrumenty pochodne wyłącznie telefonicznie pod nr 22 565 49 49 lub osobiście w Punktach Obsługi Klienta....
Uprzejmie informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami serwisowymi, w piątek (22.05), w godzinach 21.00 – 23.00 mogą wystąpić problemy z logowaniem do systemu ePromak+....