Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym (25 marca 2015 r.) występują problemy z dostępem do serwisu Platforma i ePromak+ dla Klientów korzystający z sieci Tmobile oraz Orange. W przypadku wystąpienia problemów ze złożeniem zlecenia prosimy o kontakt z infolinią pod numerem telefonu 22 565 49 49 wew. 1....
Uprzejmie informujemy, że od piątku (27.03) od godziny 21.00 do niedzieli (29.03) do godziny 12.00 systemy Platforma oraz ePromak+ będą niedostępne z uwagi na prowadzone prace serwisowe....
Najnowszy numer Biuletynu Inwestycyjnego Xelion już opublikowany! ...
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 3 kwietnia 2015 r. nastąpi planowe wyłączenie z obsługi wszystkich POK i Filii POK oraz niedostępna będzie Infolinia dla zleceń giełdowych....
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 13 lutego 2015 roku w Punkcie Obsługi Klienta we Wrocławiu zlecenia giełdowe nie będą przyjmowane....