Uprzejmie informujemy, że problemy z dostępem z sieci Play oraz Aero zostały usunięte. Za utrudnienia przepraszamy....
Uprzejmie informujemy, że od godziny 11:30 występują problemy z dostępem do serwisu Platforma dla Klientów korzystający z sieci Play oraz Aero. Informację o usunięciu powyższego problemu przekażemy niezwłocznie....
Uprzejmie informujemy, że w sobotę (21.06) od godziny 08.00 do godziny 23.00 system Platforma oraz ePromak+ będą niedostępne z uwagi na prowadzone prace serwisowe. Za utrudnienia przepraszamy....
Uprzejmie informujemy, że od piątku (4.07) od godziny 20.00 do soboty (5.07) do godziny 3.00 systemy Platforma oraz ePromak+ będą niedostępne z uwagi na prowadzone prace serwisowe. Za utrudnienia przepraszamy....
Najnowszy numer Biuletynu Inwestycyjnego Xelion już opublikowany! ...