Uprzejmie informujemy, że od piątku (tj. 06.09.2019 r.) od godziny 21.00 do poniedziałku (tj. 09.09.2019 r. ) do godziny 7.00 system Platforma będzie niedostępny z uwagi na prowadzone prace serwisowe. Za utrudnienia przepraszamy. Zespół DI Xelion...
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 16 sierpnia 2019 r. Filie Punktu Obsługi Klienta Domu Inwestycyjnego Xelion sp. z o.o. będą zamknięte. Ponadto w dniu 16 sierpnia 2019 r. Punkt Obsługi Klienta Domu Inwestycyjnego Xelion sp. z o.o. w Warszawie będzie otwarty w godzinach 9:00 – 17:00. W przypadku pytań prosi...
Z przykrością informujemy, że w chwili obecnej występują problemy z dostępem do notowań w aplikacji ePromak+. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Z poważaniem, Dom Inwestycyjny Xelion sp. z o.o. ...
Uprzejmie informujemy, że w związku z zaprzestaniem świadczenia przez DI Xelion usług w zakresie prowadzenia rachunków papierów wartościowych oraz wykonywania zleceń maklerskich od godziny 17:05 w piątek, 28 czerwca 2019 r., dostęp do systemu ePromak+ zostanie wyłączony, a z systemu Platforma zostanie usunięta sekcja R...
Uprzejmie informujemy, że w dniu 14 maja 2019 r. Filie Punktu Obsługi Klienta Domu Inwestycyjnego Xelion sp. z o.o. w Bielsku - Białej oraz w Częstochowie będą nieczynne. W przypadku pytań prosimy o kontakt ze swoim osobistym opiekunem Xelion lub pod numerem telefonu infolinii: +48 22 565 49 49. Z góry prze...